dinsdag 6 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar!

Ja, het is januari en hoewel de meeste mensen hier niet echt vrolijk van worden, ikke wel en ik zal een paar tips en redenen geven waardoor januari en februari de beste maanden van het jaar worden. 

1. Kerst en Oud&Nieuw zijn voorbij, geen verplichtingen meer!
2. Versieringen mogen opgeborgen worden, geen dennenaalden meer, dus minder stofzuigen!
3. 21 december was de kortste dag, het wordt weer lichter!
4. Ruik en kijk goed, het voorjaar is dichtbij!
5. Ga naar het strand, voor je het weet staan de strandtenten er weer!
6. Je huis mag opnieuw gestyled worden en als je toch bezig bent, de tuin ook!


Opgefleurd? Dan nu wat stylingtips. Het goede nieuws is dat heel veel trends van 2014 in 2015 ook nog trendy zijn. Zo is koper nog steeds in, maar goud mag ook. Printjes mogen altijd en de warme wintertinten hoef je alleen maar iets te verzachten, zodat het pasteltinten worden. En woonde je wit, dan zit je altijd goed.
Wat ik ga doen? Ik ga al het nu nog cremekleurige houtwerk wit verven. En een grote voorjaarsschoonmaak houden. En heel veel speelgoed opbergen. En ik ga theekransjes in de tipi houden. O ja, ook veel te veel ideeën voor DIY projecten, zoals onderstaand kastje en iets met veren.
Wat ik ook wil, maar pas mag als ik heel veel opdrachten heb: onze eigen zolder verbouwen. Ben al begonnen met tekeningen. Imagine: een grote lichte slaap- en speelruimte voor de jongens, in tweeën, met in het midden een badkamer met tadelakt muren. De schuine ramen zijn dakkapellen en de trap naar de zolder is verplaatst zodat er beneden een inloopkast kan en een groter kantoor. Kan niet wachten..
Vergeet straks niet de eerste pioenrozen aan te schaffen, gegarandeerde euforie!
Hulp nodig? Bel mij even, je krijgt een gratis bos pioenrozen bij mijn advies. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten