woensdag 20 augustus 2014

Festivalglamping

'Moet dat allemaal mee???' zucht mijn partner, terwijl hij vol afkeuring kijkt naar de spullen die voor hem liggen. Ik zucht eveneens, maar verzeker hem dat alles in de bolderkar past. Dagje strand? Nee, weekendje festival! En 'styling is everywhere', dus ook op de camping. En het kan ook koud weer zijn.... of juist heel warm, of nat.... iig, het moet er wel een beetje stijlvol uitzien toch?

Gelukkig zijn we, sinds we papa en mama zijn, in het bezit van zaken waar ik 5 jaar geleden nog van gruwde: een stationwagen, een bolderkar en een mamafiets (maar die neem ik niet mee hoor). Na wat wikken en wegen besluit ik toch wat kleding achter te laten (de verkeerde zal later blijken..)
Dan, alle spullen in de auto, kindjes thuislaten (niet alleen natuurlijk) en op naar het festival. En ja, alles past in de bolderkar en zo hobbelen we naar ons stukje gras voor de komende 3 dagen.

De opbrengst:
1. Een gruwelijk festival (dat betekent leuk)
2. Elke ochtend een lekker kopje thee geschonken uit een mooi keteltje in nog mooiere bekers
3. Een leuke schone outfit voor iedere dag (ok dan, 2 outfits per dag)
4. Bewondering en jaloezie: 'Wat een fijne grote tent, kun je die ook zo uitklappen?'  'Wat handig zo'n bolderkar, hoef je niet te sjouwen' 'Wat een mooie bloementjeslegging, dat is helemaal in he?' 'Wow, regenlaarzen met hakken!' 'Heb je nog een paar van die vochtige doekjes schat, dan hoef ik niet een half uur in de rij te staan bij de douches..'



Het enige wat ik miste, waren de uberhippe thuisgelaten dungaree (chique woord voor tuinbroek) en prachtig warm fluffy jasje, want het was zondag dus toch wel heel koud!
Gelukkig werd dit gemis ruimschoots goedgemaakt door de heerlijke muziek en de interieurinspiratie. Al bibberend van de kou maakte ik foto's, en was dus ook een beetje aan het werk.


En volgend jaar? Dan gaan we gewoon weer. Lowlands, wanneer komt de Glampingcamping? I'm available for styling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten