maandag 11 augustus 2014

Creative Boredom

'Boredom is an emotional state experienced when an individual is left without anything in particular to do, and not interested in their surroundings.'

Verveling bevordert de creativiteit, dat weet ik, maar helaas verveel ik me zelden, met 2 kleine monstertjes thuis. Toch maakt mijn rechter hersenhelft tegenwoordig overuren, dus ik geloof dat het gebrek aan creativiteit door verveling ruimschoots wordt gecompenseerd door mijn inspirerende koters. Zo verrassen ze me regelmatig met hun fantastische kleurrijke bouwwerken...


... en onbedoeld prachtige fotomomentjes...
...om vervolgens alles weer met 1 mep af te breken. Gelukkig zijn mijn opruimgenen ook bij mijn kroost terechtgekomen en kan ik 's avonds rustig in een nette omgeving werken. En wat fijn dat ik inmiddels mijn passie voor styling mijn werk mag noemen. In mijn wereld heet een uurtje 'vervelen'  tegenwoordig 'werken'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten